טליס נדל״ן

בלוג

קרקע יציבה || ריצוף

כמו במחברת שורות או משבצות, הדף מחולק למקטעים שעוזר לנו לכתוב ישר ולעשות סדר בכתיבה ובפתרון התרגיל.
במידה והמשבצות יהיו צפופות מידיי, הדף יראה צפוף ויהיה לנו קשה ולא נוח לכתוב את התרגיל.

בדירות קבלן שדרוג נפוץ הוא הגדלת הריצוף הכללי של הדירה מאריחים בגודל 80\80 ס"מ שמציע הקבלן לאריחים בגודל 100\100 .שינוי זה ישדרג את החלל משמעותית ויתן תחושה של חלל מרווח וגדול. תוכלו גם לשדרג עוד יותר את הריצוף במידה של 120\120 ,הדירות קבלן לרוב יחסית קטנות ולכן דווקא ריצוף בגודל כזה יתן את תחושת מרחב ואווריריות ובנוסף נראה פחות חיבורי ריצוף.

הדבר הקטן שממש משפיע, לקבוע מאיפה מתחילים את הנחת הריצוף,כך שגם יחסוך בריצוף מיותר וגם יתחבר עם החלל. ממליצה לא להתחיל את הריצוף איפה שהחלונות כי שם יהיו הוילונות (עד הריצוף) ודווקא בקיר הזה להשאיר את סוף הריצוף. את ההתחלה להתחיל מהמקומות הכי גלויים לעיין שיעשו לנו סדר וישתלבו עם הכניסה לבית ושאר הקירות.

שדרוג לפרקט למינציה גם פופולארי בדירות קבלן. יש היום למינציה באיכות טובה עם טקסטורה של עץ שיכולה להוסיף חום לבית. תמיד נחמד לשדרג את חדרי השינה בפרקט שיביא את החמימות. אם כבר פרקט, לבחור כמה שיותר בגוונים טבעיים, ושיהיו גם עדינים ולא ישתלטו לנו על החלל, ובמקום לתת לנו את תחושת הבית והרוגע הפרקט ישתלט לנו על הכל.
המלצה נוספת לסידור בפרקט, לשים אותו לאורך או לרוחב? המלצה שליזה לשים אותו נגד כיוון המיטה )רלוונטי גם לפרקט פישבון( מה שיתן לנוגם את החוויה העוטפת ופחות לחיצה כך שהפסים הולכים עם כיוון המיטה מה שמגדיל לנו את תחושת ה"מהירות, כיוון אחיד".

ולבסוף, הפיניש בנושא הריצוף הוא השטיח שמוסיף מסגרת ומקפיץ אתה חמימות בחלל. לרוב המרצפות שהקבלן מציע יהיו בגוונים אפורים כך ששטיח הוא פתרון מצויין לשדרוג.

שטיחים הם דרך נהדרת להפגיש פרטי ריהוט יחדיו. הם תוחמים את הרהיטים שיושבים עליהם ויכולים להגדיר אזורים בחללים פתוחים.המצב האידיאלי הוא כאשר השטיחים יושבים מתחת לרגליה הקדמיות של הספה והכורסאות. בכל הנוגע לגודל השטיח- לפעמים מדובר בסנטימטרים בודדים אשר עושים את כל ההבדל. הסוד הוא תמיד לבחור באפשרות הגדולה יותר, במיוחד אם אתם מתלבטים בין שני גדלים – אל תהססו ותבחרו תמיד להגדיל.

tlsg

לפני

אחרי

צרו קשר

חברת טליס בע״מ

מגדל בסר 1 - דוד בן גוריון 2, רמת גן

טלפון: 3346*

מייל: [email protected]

    ט.ל.ח, ההדמיות, התכניות והמפרט המוצגים להלן, הינם להמחשה בלבד ואינם מחייבים את החברה החברה מחויבת להסכם, למפרט ולתכניות המכר שיחתמו, להיתר הבניה ולחוק המכר

    צרו קשר
    x

      הזינו את כתובת הדוא״ל והסיסמה שקיבלתם

      דילוג לתוכן