טליס נדל״ן

בלוג

ניצול השטח || פרופורציה

כשלב ראשון, עליכם לשקול לא רק את היחס בין הפריטים עצמם, אלאגם את המרחב שמכיל אותם. חדר נראה ומרגיש נכון כאשר הפרופורציות טובות. אם רהיטים גדולים מדי, זרימת החדר עלולה להרגיש תקועה. אם הוא קטן מדי, החלל לא ירגיש נעים ומזמין.

אנשים נוטים לחשוב שבחירה בריהוט בעל גובה, צבע וסגנון זהה, תעניק להם חלל מעוצב ומוקפד, אך למען האמת, התוצאה תהייה משעממת ואנמית. הדרך הטובה ביותר לתקן וליצור פרופורציות נכונות יותר, היא להוסיף אלמנטים, כגון: מנורת רצפה שתוסיף מעט גובה לפינה או כוננית גבוהה שתוסיף עניין חזותי.

אחת הדרכים הקלות והיעילות ביותר לבדוק אם הריהוט שתרצו )ספה,מיטה, שולחן אוכל וכו'( יתאים לגודל החדר, היא למדוד את פריט הריהוט ולסמן אותו על גבי הרצפה באמצעות דבק צבעים )נייר דבק שלא משאיר סימנים וקל להסרה(. כך תוכלו להתרשם מהמראה הסופי ולקבלת תחושה של שטח הרצפה שאותו פריט יתפוס.

הסלון נחשב לחלל המאתגר ביותר, במיוחד כשהוא חלק מחלל ציבורי פתוח.

ראשית, האם הסלון משמש כאזור המרכזי לצפייה בטלוויזיה? במידה וכן,צריך לקחת בחשבון את כל מה שזה כולל ולהתייחס לתוספות הטכנולוגיות בדיוק כמו לפרטי הריהוט. זאת אומרת, יש לבדוק אם הטלוויזיה גדולה מדי בשביל החדר? האם השידה עליה מונחת הטלוויזיה מאוזנת עם גודלה ? טעות נפוצה היא הנחת טלוויזיה גדולה על שידה קטנה. כמו כן, לצפייה נוחה וודאו שהספה ממוקמת במרחק נכון מהטלוויזיה.

במרחב הסלון, סידור הרהיטים צריך לעודד שיח ואינטרקציה. הסידורים האידיאליים הם: שתי ספות זו מול זו או סידור בצורת ח'. שולחן הקפה צריך להיות גם בגובה המתאים לספה- אתם אמורים להיות מסוגלים להגיע בקלות לשולחן הקפה ממצב ישיבה.

שטיחים הם דרך נהדרת להפגיש פרטי ריהוט יחדיו. )כמו שהוסבר בפרק2 || ריצוף(.

חדר שינה, אחת מהטעויות הנפוצות בחדר השינה הוא גודל שולחן הצדביחס למיטה. עבור מיטת קינג, מומלץ לבחור בשולחן שגודלו כ- 90-70ס"מ )תלוי בגודל חדר השינה שלכם(. עבור מיטת קווין, בחרו בשולחן צד שגודלו כ- 60-50 ס"מ. שימו לב שמנורות המיטה צריכות להיות פרופורציונליות ביחס לשולחן הצד וראש המיטה.

tlsg

לפני

tlsg

אחרי

צרו קשר

חברת טליס בע״מ

מגדל בסר 1 - דוד בן גוריון 2, רמת גן

טלפון: 3346*

מייל: [email protected]

    ט.ל.ח, ההדמיות, התכניות והמפרט המוצגים להלן, הינם להמחשה בלבד ואינם מחייבים את החברה החברה מחויבת להסכם, למפרט ולתכניות המכר שיחתמו, להיתר הבניה ולחוק המכר

    צרו קשר
    x

      הזינו את כתובת הדוא״ל והסיסמה שקיבלתם

      דילוג לתוכן