טליס נדל״ן

בלוג

ויהי אור || תאורה

קודם כל – קחו את התכניות שלכם אל ספק התאורה והתאימו את התאורה בצורה האופטימלית ביותר לחללים השונים בבית.

מומלץ להשתמש בתאורה באותו גוון לכל החללים כדי לייצר אחידות באווירה. העין שלנו תעדיף תמיד תאורה שמדמה אור שמש, לכן על מנת שנרגיש נוחות ונעימות בבית חשוב להשתמש בגוון אור חם. אם אתם מעוניינים באווירה רגועה, בסלון, בחדר שינה ועוד, אז תאורה חמה היא הפתרון המתאים לכך. תאורה חמה תעזור לכם להירגע אחרי יום עבודה ותסייע לכם במעבר מערנות לשינה טובה. טווח המדד של תאורה חמה תהיה בין 2700 ל3500 קלווין.

בסלון השימוש בעמעמים יעבוד מצוין, כך תוכלו להתאים את עוצמת התאורה לפעילות משתנה בסלון (אירוח, צפייה בטלוויזיה וכו'). במידה ובחרתם גופי תאורה שקועים (כמו ספוטים) להארת חלל הסלון, חשוב לשים לב איפה ממקמים אותם. הימנעו מלמקם מעל הספות כדי לא לייצר סינוור או אי נוחות בישיבה ישירות מתחת לגוף התאורה. גם ביחס לטלוויזיה רצוי למקם בצידיה או מאחוריה כדי למנוע השתקפות שלמנורת בזמן שהטלוויזיה דולקת.

בחדר השינה מומלץ לשלב מספר תאורות שונות כדי לקבל אווירות שונות לכל פעילות בחדר השינה. כדי לתכנן תאורה חכמה ונוחה בחרו גוף תאורה מרכזי לחלל שמאיר את כל החדר. לגוף זה ניתן להתקין עמעם כדי לשלוט בעוצמת התאורה ובאווירה הרצויה. בחרו תאורה היקפית נוספת בהתאם לאזורים השונים בחלל. חשוב להוסיף גופי תאורה באזורים שמצריכים תאורה נקודתית כמו מנורות קריאה\אווירה לצידי המיטה, אזור ההלבשה ושידת איפור אם יש. לנוחות מקסימלית הוסיפו מתגים לצידי המיטה. עדיף להשתמש בתאורה חמה ונעימה כמנורת הליבון.

במטבח חשוב לבחור תאורה חזקה ועוצמתית כיוון שהוא חלל מאוד פעיל בבית. מומלץ מעל השיש ומתחת לארונות להוסיף תאורת לד בשביל למנוע חושך בבישול בערב וגם במהלך היום זה עוזר ומעולה.בזכות שימוש בתאורה חזקה תוכלו לשמור על בטיחות הנמצאים במטבח. גם כאן גוון התאורה יהיה בהתאם לשאר חללי הבית כדי לייצר סביבה נעימה לעבודה ולפעילות ממושכת.

בחדרים בהם יש אור שמש שלבו וילונות דקים ובהירים שיפזרו אתה תאורה הטבעית בחלל כולו.

tlsg

לפני

tlsg

אחרי

צרו קשר

חברת טליס בע״מ

מגדל בסר 1 - דוד בן גוריון 2, רמת גן

טלפון: 3346*

מייל: [email protected]

    ט.ל.ח, ההדמיות, התכניות והמפרט המוצגים להלן, הינם להמחשה בלבד ואינם מחייבים את החברה החברה מחויבת להסכם, למפרט ולתכניות המכר שיחתמו, להיתר הבניה ולחוק המכר

    צרו קשר
    x

      הזינו את כתובת הדוא״ל והסיסמה שקיבלתם

      דילוג לתוכן