טליס נדל״ן

בלוג

אוכל ואהבה || מטבח

בואו נודה, המטבח הפך לאזור המרכזי בבית, ואחד האזורים הכיחשובים אם לא ה-אזור. מטבח זו השקעה אז אם כבר עושים כדאי לעשות באהבה, ולא סתם באהבה אלא באהבה מיוחדת שמתאימה באמת לכם ולצרכים שלכם במטבח.
מבחינת בישול, אחסון, נקיון, מידוף, פרקטיקה ולא פחות חשוב זו הנראות. נראות המטבח היא חלק מרכזי לא פחות, וגם לא פחות חשוב שהוא יתקשר עם שאר הבית בקו עיצובי זורם, מתחבר ואחיד.

אם החלטתם להשאיר את המטבח הקיים שהקבלן מציע, תוכלו להחליף אלמנטים שונים כדי שיהיו יותר לטעמכם. חיפוי המטבח, שינוי ידיות והוספת יחידת אי יכולים לשדרג את המראה של המטבח ולשלב אותו בצורה הרמונית לעיצוב הבית.

צבע חיפוי המטבח, תלוי בכמות האור הנכנסת וגודל המטבח. אך אם אתם רוצים ללכת על בטוח הגוונים הבהירים כמו אפור בהיר, מוקה בהיר, לבן יעשו לכם סדר, ניקיון, ישתלבו ויתנו את תחושת המרחב.
שינוי הידיות, להוספת יחודיות אפשר לבחור ידיות לא גנריות אלא משהו שיוסיף טאצ יחודי למטבח, רצוי בצבע שחור או ברונזה שיתן הדגשהל מטבח הבהיר.
השיש!!! אפשר ללכת על בטוח, גוון ה"מונוכרום" ולהתאים את השיש לצבע במטבח עצמו שהגוון יהיה אחיד ועדין, או ללכת על הקונטרסט שיקפיץ, השיש זה נושא בפני עצמו, אך ההמלצה המרכזית שלי היא להמשיך את השיש גם על הקיר, כן אותו אחד ולא לשים קרמיקה, מהשיתן מראה נקי יותר, מסודר, המשכי.

במידה האיחסון לא מספיק, שלבו ארונות איחסון נוספים בהתאם למטבח הקבלן. גם הוספת שקעי חשמל ישפרו את הפעילות במטבח בצורה משמעותית, שכן השקעים הבסיסיים שמספק הקבלן אינם מספיקים, כך תמנעו התעקסות במאריכים ומפצלים מיותרים על משטח העבודה שלכם.

הפיניש למטבח, הוא בחירת מוצרי החשמל והמוצרים הנלווים.
כל המטבח "פיין" ופתאום המקרר לא מתאים לגודל ולשפה? חבל. תשימו לב שהמטבח והמוצרי החשמל הם משפחה. במידה ויש לכם מיקרוגל אינטגרלי שיהיה מאותה הסידרה עם התנור, באותו הצבע. המקרר)פחות מומלץ כסוף( עדיפות ללבן ואם כבר שחור אז במידה והתנור ועוד דברים אצלכם שחורים במטבח.

הברז לכיור, תשימו לב שהוא עדין, עדיף עגול ויתן את הטאצ' באמצעות שדרוג לברז שחור מט.

ולסיום סיומת, הסוקל! זה סהכ הפס התחתון של המטבח שנותן המון,לא להשאיר אותו כסוף, אלא לשדרג לשחור או לבן.

tlsg

לפני

tlsg

אחרי

צרו קשר

חברת טליס בע״מ

מגדל בסר 1 - דוד בן גוריון 2, רמת גן

טלפון: 3346*

מייל: [email protected]

    ט.ל.ח, ההדמיות, התכניות והמפרט המוצגים להלן, הינם להמחשה בלבד ואינם מחייבים את החברה החברה מחויבת להסכם, למפרט ולתכניות המכר שיחתמו, להיתר הבניה ולחוק המכר

    צרו קשר
    x

      הזינו את כתובת הדוא״ל והסיסמה שקיבלתם

      דילוג לתוכן